Obsługa informatyczna firm od A do Z – ITMATRIX

Komputery to podstawowe narzędzie w świecie nowoczesnego biznesu. Bez względu na to, w jakiej branży działasz – na bieżąco wykorzystujesz technologie IT.

Fakturowanie i rozliczenia księgowe, baza danych klientów, obsługa oprogramowania biurowego, programu magazynowego – to tylko niektóre zadania, do których potrzebujesz sprawnie i niezawodnie działającego sprzętu.

Gdy chodzi o obsługę IT firmy, nie możesz pozwolić sobie na kompromisy.
Chodzi o Twoje bezpieczeństwo oraz o optymalizację procesów biznesowych.

To fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa.

Aby mieć pewność, że Twoja firma w pełni wykorzystuje potencjał informatyczny, postaw na profesjonalny outsourcing IT. Podejmij współpracę z ITMATRIX. My zadbamy o Twój sprzęt komputerowy, a Ty będziesz się mógł skoncentrować na biznesie. Po prostu.

Dlaczego warto postawić na zewnętrzną obsługę informatyczną?

Od tego, jak pracują Twoje komputery zależą m.in.:

  • szybkość i sprawność realizacji procesów biznesowych – np. związanych z obsługą klienta czy realizacją zamówień,
  • bezpieczeństwo danych – Twoich klientów i partnerów biznesowych,
  • jakość Twoich usług,
  • koszty prowadzenia działalności – odpowiednio dobrane oprogramowanie i sprzęt pozwolą Ci je zoptymalizować.

Outsourcing IT to Twój sposób na zapewnienie sobie kompleksowej obsługi informatycznej. Wybierając współpracę z nami:

  • optymalizujesz koszty obsługi IT – nie musisz zatrudniać informatyka i inwestujesz w rozwiązania, które są Ci naprawdę potrzebne,
  • eliminujesz ryzyko awarii, które spowodują przestój w pracy – specjaliści są do Twojej dyspozycji w każdej chwili,
  • stawiasz na nowoczesne technologie – pomożemy Ci dobrać te wpisujące się w Twoje potrzeby biznesowe.

Co oferujemy?

Obsługa informatyczna ITMATRIX to usługi szyte na miarę. Dobieramy je, kierując się specyfiką Twojej działalności oraz oczekiwaniami. Zapewniamy m.in. usługi takie jak:

  • administracja sieciami i systemami,
  • wsparcie techniczno-informatyczne (helpdesk – zdalnie i stacjonarnie),
  • nadzór nad bezpieczeństwem sprzętu i oprogramowania,
  • budowa i utrzymanie infrastruktury informatycznej,
  • konfiguracja i serwis sprzętu, sieci i oprogramowania,
  • szkolenia IT dla pracowników,
  • audyt i doradztwo przy wyborze rozwiązań IT,
  • pogotowie informatyczne na wypadek awarii.

Stała współpraca z nami zapewni Ci płynną oraz niezawodną pracę sprzętu i oprogramowania – bez nieprzyjemnych niespodzianek.

Jak pracujemy?

Wszystko zależy od tego, czego od nas oczekujesz. Współpraca przebiega w kilku etapach.

  1. Wstępne spotkanie

Porozmawiamy o Twoich potrzebach w zakresie IT i omówimy różnorodne możliwości. Zadamy Ci wiele pytań, aby lepiej zrozumieć Twoje oczekiwania.

  1. Audyt

Nasz doradca wykona niezobowiązujący audyt – sprawdzi, jaka jest obecna sytuacja informatyczna Twojej firmy. Otrzymasz wnikliwą diagnozę i informację, co można zrobić, aby zoptymalizować działanie systemu informatycznego i wzmocnić jego bezpieczeństwo.

  1. Oferta

Po przeanalizowaniu Twoich potrzeb, przedstawimy Ci ofertę stałej współpracy. Możesz się spodziewać przejrzystego kosztorysu i jednej, stałej stawki miesięcznej.

  1. Wdrożenie

Jeśli zdecydujesz się na obsługę informatyczną firmy w ITMATRIX – podpiszemy umowę, a nasz zespół przystąpi do działania. Zadbamy o Twój sprzęt i oprogramowanie oraz przeszkolimy pracowników. Będziemy czuwać nad Twoimi zasobami informatycznymi, abyś mógł spokojnie działać i rozwijać biznes.

Obsługujemy Klientów z Krakowa, Warszawy, a także województw: małopolskiego, śląskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, łódzkiego oraz dolnośląskiego.

Zainteresowany? Skontaktuj się i umów na niezobowiązujące spotkanie!